tirsdag den 17. marts 2009

Sidste uge på fuda for denne gang

Så er vi gået ind i den sidste uge af mit ophold på Fuda for denne gang.
Vi kom ud af isolation i fredags og jeg har i løbet af weekenden for det bedre og bedre. Svampen er næsten væk og jeg kan igen spise og drikke uden, at det gør ondt, så det er jo bare dejligt. Igår (altså mandag) var mor og jeg på marked og stor shoppet og det samme har vi egentlig været idag (altså bare på et andet marked), så nu er jeg klar til at tage hjem, hvad gaver og det angår.

Nu venter bare min sidste cryo-operation imorgen. Det er cryo-operation af bryst - og nakke parti, hvor de store knuder fryses og den mange små bitte knuder får radioaktive korn. Det bliver meget spændende og jeg må indrømme, at jeg er en smule nervøs....ved ikke hvorfor.... men det er jeg bare. Har bedt om at blive opereret så sent som muligt, så jeg slipper for at ligge på opvågning mere end højest nødvendig, men nu må vi se, de har åbenbart ikke lagt operations program for i morgen endnu, så de kunne ikke love noget, så tidspunkt kan jeg altså ikke give jer.

Ellers så glæder jeg mig som et lille barn til at komme hjem, kan næsten ikke vente, tæller dagene til jeg skal gense Tulle og kramme hende helt vildt. Ja og min dejlige Dennis, fik jo knapt nok sagt ordenlig farvel til ham, fordi jeg var så dårlig, da han tog afsted, så det bliver også dejligt at se ham igen.
MEN SOM SAGT LIGE OPERATIONEN IMORGEN......den skal lige overståes og så kan jeg se ende på opholdet.

Igen så vil jeg sige jer alle tusind tusind tak for alle de søde hilsner både her på bloggen, pr. mail og på facebook. Det er helt vildt så mange der "hepper" på mig og jeg er meget meget rørt.......og jeg håber I alle sammen ved, hvor meget det betyder for mig. GLÆDER MIG TIL AT SE JER ALLE SAMMEN VEL HJEMME I LILLE DANMARK.

I får en opdate omkring operationen torsdag, når jeg er vel tilbage på mit værelse. Mor er ikke den store ørn til dette "blog haløj", så hun kan desværre ikke holde jer opdateret som Dennis han kunne, men I kan være sikre på, at hun er/vil være lige så nervøs som han var. Husk at sende positiv energi min vej imorgen (husk jeg er 7 timer foran jer hihihi).

1 kommentar:

  1. Hej Barbara

    Sender lige lidt posetiv energi, her fra Horsens.

    Håber det går rigtig godt med operationen i morgen.

    Dejligt du nåede at blive frisk så i kunne få shoppet lidt.

    Hu,ha kan godt forstå du savner Frederikke helt vildt.Det bliver skønt for jer begge at blive genforenet.

    K.H.LONE

    SvarSlet