fredag den 13. marts 2009

Jeg har fået den største buket idag




jeg ville bare lige vise jer alle denne flotte buket jeg har fået af Sophie i dag. Jeg aner ikke hvordan hun fandt mig eller hvordan hun kunne vide, at jeg lige præcis idag trængte til noget helt extra. Så kære søde sophiepigen tusind tak for de smukke blomster....jeg blev simpelthen så rørt.


Det har nok været den værste dag i opholdet til dato, jeg er virkelig tudemarie og tuder over den mindste lille ting. Det der overskygger alt er smerterne i munden/svampen i munden, jeg er så hårdt ramt, at jeg hverken kan spise eller drikke uden, at det gør så ondt. Alt hvad de til dato har givet for at hjælpe på svampen har ikke rigtig virket, idag har jeg fået to slags mundskyld, hvoraf jeg skal synke det ene, for jeg er jo også angrebet i svælget.

Ja I kan godt høre jeg er ynkelig og stakkels mor, hun vil så gerne hjælpe og finder det ene og det andet frem og hver gang, så kan jeg ikke spise/drikke det alligevel......nå vi håber begge det bliver bedre i morgen. P.S skulle I ligge inde med gamle husmandsråd omkring svamp på tungen, modtages disse gerne via kommentar.


5 kommentarer:

  1. Hej Barbara.

    Atamon skulle også være godt mod svamp. Men om I kan få det helt derovre - det ved jeg ikke.

    Pøj pøj med det.

    Kærlige hilsner
    Inge-Lise

    SvarSlet
  2. Kære Barbara

    Det lyder godt nok ikke særligt sjovt - vi tænker på dig :-)

    Synes jeg kan huske, at man anbefaler at duppe/fjerne svampen med danskvand eller kold kamillete, når små børn har svamp (trøske). Man gør det vist også for at lindre...

    Mange knus Line

    SvarSlet
  3. Hej søde Barb.
    In know my way arround China:-) Havde et par skønne kollegaer i Kina til at hjælpe mig. Dejligt at det lykkedes og håber det kan gøre dagen lidt bedre.
    Knus herfra
    Sophie

    SvarSlet
  4. Kære Barbara
    Alle mine tanker går til dig og din familie. Hvor er det dejligt at kunne følge med herinde og se hvordan behandlingen går. Håber uendeligt meget at den giver dig styrke og kræfter igen. Glæder mig til at se dig tilbage i Danmark. Mange knus og Tanker Mira

    SvarSlet
  5. Kære B!!!
    Skrækkeligt med svamp. Ud over de forskellige antisvampemidler der findes, er både Atamon og danskvand muligheder. Hvis du kan få Mucostatin ville det være godt. Håber det snart går fremad...så du også kan få noget at spise igen! Hils din mor.
    Kh Helle

    SvarSlet