mandag den 9. marts 2009

Cryo-operation udskudt

Jeg ville bare lige fortælle, at den planlagt cryo-operation idag af lymfesystemet ved brystkassen er blevet udskudt. Det skyldes, at mine hvide blodlegemer efter kemó terapien i sidste uge er helt i bund. Egentlig var det menningen den så skulle foretages i morgen,men......jeg tvivler.
Jeg kender jo godt disse "dyk" hjemme fra og jeg tvivler på, at de kommer op til i morgen. Har dog fået et par indsprøjtninger både i går og idag, der ligesom skulle hjælpe blodlegemener på vej.......men igen det er min krop og jeg kender den rimelig godt på dette punkt.
Det er selvfølgelig rigtig surt, idet Dennis jo netop fik udskudt sin hjemme rejse, så han kunne være med til denne operation, på den anden side:hvis kroppen ikke er klar...ja så er den ikke klar.

Det mest absurte i situationen er dog: at jeg ikke må forlade mit værelse, Dennis og mor skal bære maske, inden man kommer ind på værelset skal sko og hænder vaskes og endeligt er hele værelset blivet "afspritet". Her til eftermiddag kom lægen igen, mine hvide blodlegemer er stabile nu, altså de er stadig super lave, men det ser ikke ud til, at de falder yderligere. Hvornår operationen kommer til at foregår står hen i det uvise lige pt., men mon ikke det bliver fredag??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar