lørdag den 28. februar 2009

Jeg har det ok

Kære alle sammen
Så er jeg tilbage på min stue, og har det efter omstændighederne ok. Jeg er en smule øm omkring min lever, og bagtil ved min venstre lunge, men det går vel.....

Jeg er meget træt idag, og har ikke rigtig fået sovet, sygeplejerskerne kommer herind hele tiden og skifter mit drop. Jeg ved ikke rigtig hvad, jeg får ind i droppet, men efter hvad lægen siger, så er det medicin, der skal hjælpe min krop til at komme sig hurtigere oven på operationen igår, samt medicin der skulle hjælpe kroppen af med de døde cancerceller, der fik sig lidt minus grader igår......tag den dumme kræft.....et point for mig...yipppi.

De fik ikke sat de radioaktive korn ind i lymfesytemet igår, jeg havde simpelthen for meget væske i lungerne til, at de kunne blive ved at have mig under bedøvelse. Det bliver ved næste operation, som vist nok ligger om 2 uger.

Til slut vil jeg bare takke jer alle så utrolig mange gange for alle de søde beskeder, det varmer såååå meget, at så mange "hepper" på os hjemme i lille Danmark.

Jeg slutter for nu, vi skal til at i gange med prison break afsnit 10....ja hvad kan man ellers få tiden til at gå med??? Rigtig god weekend.knus Barbara

5 kommentarer:

  1. Hej Barbara

    Dejligt at høre at det går godt og at du er ved at være lidt ovenpå igen efter operationen.
    Ønsker alt det bedste for dig og dit ophold i Kina.
    K.H.LONE

    SvarSlet
  2. Hej Barbara

    Det går dælemig hurtigt i Kina. Drop, scanninger og operation mv. og du er næsten lige kommet derned.
    Det er så dejligt, at vi kan følge dig på hjemmesiden.Tak fordi du gider skrive.

    Ønsker alt det bedste for dig og så kan du godt lade alle kræftceller blive i Kina:-))

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  3. Kære Barbara,
    Det er dejligt at høre, at det går ok. Jeg tænker meget på dig, selvom jeg ikke har været god til at holde kontakten. Jeg håber for dig og Dennis at Kina hjælper!
    Tak fordi I blogger. Det er dejligt at kunne følge jer...
    Kæmpe kram og mange tanker fra Kathrine

    SvarSlet
  4. Hej i to

    bare lige en lille hilsen fra naboen, vi tænker begge to meget på jer og glæder os til at i kommer godt hjem. Pas på hinanden, vi passer huset :-)

    SvarSlet
  5. Hej Dennis og Barbara

    Jeg har lige fået adressen på jeres blog - og har læst det hele :o) Spændende at følge jer og kampen mod alle de dumme kræftceller.
    Jeg beder til, at de må blive i Kina allesammen, at I holder humøret oppe og kommer hjem i god behold.
    Mange knus og tanker fra kusine Anja

    SvarSlet