torsdag den 26. februar 2009

Barbara opereret

Jeg hader, hader, hader, hader, og stå uden for og ikke kunne gøre fra eller til!
Barbara er her kl. 10.00 blevet opereret. Hun har fået foretaget en cryo operation af metastasen i leveren. Det er gået ok, men hun har meget store smerter, og ligger til overvågning og opvågning lige nu. Har lige været inde og se til hende... Det er pisse frustrerende ikke at kunne gøre noget, og bare se hende ligge og have det skidt. Når så samtidig sygeplejeskerne snakker ringe, ringe engelsk... Øv :( Synes hun skulle have lov at hvile, så jeg venter lidt med at gå ned til hende igen. Selv om de siger at jeg først må komme derned kl. 16, i besøgstiden (kl. er 12.30 nu!) så kan de jo prøve at stoppe mig!!! (pludselig er det mig som ikke forstår engelsk!).

Ok, et frustreret indlæg, men jeg er nu sikker på at de har styr på det.

Der var iøvrigt en masse vietnamesiske pressefolk og kiruger, som fulgte operationen, men mere om det senere.

/Dennis

1 kommentar:

  1. Kære Dennis - og selvfølgelig Barbara.
    Sikke en omgang. JEg forstår til fulde din frustration. Der er ikke noget at sige til at det er en svær svær situation at stå på sidelinien, og "bare" se til. Men der er ingen tvivl om at det at I er sammen om det her styrker!
    Sender en masse gode vibrationer i din - og Barbaras retning.
    Kh
    Ea, Ellen, Lars og Dorte

    SvarSlet